Gülüç Belediyesi

KADINLAR GÜNÜNDE MUHTEŞEM KATILIM

Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş 8 Mart Dünya Kadınlar Günü nedeniyle Gülüç Belediyesi düğün salonunda kadınlar için eğlence düzenledi.
Gülüç Belediyesi Düğün Salonu’nda saat 19.00’da şehitlerimizi için saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunması ile başlayan etkinliği eşi Işıl Demirtaş, CHP Gülüç Belde Başkanı Halil Demirel ve Belediye meclis üyeleri ile birlikte gelen Demirtaş, programa katılan yaklaşık 1000’e yakın kadının kadınlar gününü kutladı.
BAYAN DEMİRTAŞ’TAN ANLAMLI KONUŞMA
Etkinlikte ilk olarak konuşan Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş’ın eşi Işıl Demirtaş, kadının bir anne, eş, emekçi ve fedakar olduğuna vurgu yaptı. Bayan Demirtaş konuşmasında “Kadın yuvayı ayakta tutan en büyük güçtür. Kadınları yılda bir gün değil her gün mutlu etmek gerekir. Peki, kadın ne ister? Kadın her şeyden önce sevgi ve saygı bekler. Kadın ilgi, şefkat, anlayış ve hoşgörü bekler. Tüm güzel duygularımla bu özel ve anlamlı günü kutlayarak, kadınlarımızın şiddetten uzak, mutlu, sağlıklı, huzurlu yıllar geçirmesini diliyorum. Güneş kadar sıcak, kar tanesi kadar berrak, yağmur damlası kadar saf ve temiz bir ömür dileğiyle hepinize iyi eğlenceler diliyor, sevgilerimi sunuyorum” dedi.
Bayan Demirtaş’ın ardından kürsüye çıkan CHP Gülüç Belde Başkanı Halil Demirel ise kısa konuşmasında tüm kadınların 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nü kutladığını söyledi.
DEMİRTAŞ KADINLAR GÜNÜNÜ KUTLADI
Kadınların hayatımızdaki yeri ve önemine değinen Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş’ta tüm kadınların 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nü en içten duyguları ile kutladığını söyledi. Konuşmasına göreve geldiği günden bu yana Gülüç’e yaptığı hizmetleri anlatarak devam eden Demirtaş “Göreve geldiğimiz günden itibaren 8 Mart dünya Kadınlar Günü, anneler Günü gibi önemli günleri düzenlediğimiz etkinliklerle kutluyoruz. Bu gün 8 Mart dünya Kadınlar Günü’nü Gülüç’te 3. Kez kutluyoruz. Bu dünde 8 Mart Dünya Kadınlar gününü göreve geldiğimizde yaptığımız, kendi evimizde düğün salonumuzda kutluyoruz. Çünkü biz göreve geldiğimizde ‘Biz büyük bir aileyiz, biz birlikte varız’ dedik. Sizler benim arkamda durduğunuz sürece ben hizmetlerimi yapmaya devam edeceğim. Sizlere ne söz verdi isem hepsinin arkasındayım. Ben bu güne kadarki çalışmalarından dolayı meclis üyelerime ve çalışanlarımıza sizlerin huzurunuzda teşekkür ediyor ve onlar için güçlü bir alkış istiyorum.
HER KES DÜĞÜNÜNÜ GÜLÜÇ'TE YAPMAK İÇİN SIRADA
Ereğli ve Alaplı bölgesinin en muazzam düğün salonunu yaptık. Bu sezon burada düğün yapabilmek için Alaplı, Ereğli ve köylerinden sıraya girenler var. Burası en büyük kazancımız, burası kendi eviniz, sizlerin evi. İkinci olarak taksi durağı. ‘Çalışmaz, başkan yapamaz’ dediler. Önümüze bir sürü engeller çıkarttılar ama gördüğünüz gibi taksi durağını oraya koyduk ve ilçede en fazla bu taksi durağı çalışıyor. Bu gün hastanız olsa veya plaja gidecek olsan taksi durağı burada. Halk otobüsü ile 5 kişi plaja gidecek olsanız halk otobüsü ile 2 TL’den 10 TL’ye gidersiniz. Ama taksi ile şezlongunuzdan, şemsiyenize kadar bütün eşyalarınızı yükler plaja rahatça gidersiniz.
“15 YILDA AÇILAMAYAN PAZARYERİ YOLUNU AÇTIK”
Pazar yeri yolu 15 seneden beri açılamadı. Göreve gelir gelmez buranın istimlakını yaptık, betonumuzu döktük ve yolu hizmete açtık. 4 Mahalle’nin dördüne ve bazı ara sokaklara da çocuk parkları ve fitnes aletleri koyduk. Kilit parke ve karo taşını kendimiz imal ediyoruz. Çocuklarımız için Taekvondo, boks ve futbol okulları açtık. Geleceğimizin teminatı olan gençlerimizi kötü alışkanlıklardan uzak tutmak için tüm spor okullarımızı ücretsiz yaptık.
“CENAZE HİZMETLERİNİ EN İYİ ŞEKİLDE VERİYORUZ”
‘Ölüsüne sahip çıkmayan, dirisine sahip çıkmaz’ anlayışından hareketle Gülüç’te cenaze hizmetlerini geliştirdik. Cenaze hizmetlerini akşam yemeğine varıncaya kadar belediye olarak en iyi şekilde veriyoruz. Gasilhanemiz eksikti, onunda inşaatı bitti. Eksiklerini tamamlayarak yakın zamanda hizmete açacağız. Mezarlıklarımızın bakımı muntazaman yapılıyor. Mezarlık alanımızı da büyüttük.
GÜLÜÇ’TE SUYUN ÜZERİNDE KAHVALTI YAPILACAK
Sahil projemiz bizim en büyük hayalimizdi. Geçenlerde mühendislerimiz orada ölçüm yaparken yürüyüş yapan bayanlar yanlarına gelmişler “Biz 4. Belediye başkanını görüyoruz. Her gelen seçim döneminde bizi kandırdılar, oylarımızı aldılar. Bu sahil olmaz, hayal” demişler. Ben size buradan söz veriyorum. O sahili 1-1,5 yıl içerisinde bitireceğim. Sosyal tesisleri ile orasını Ereğli’nin ve Gülüç’ün gözbebeği haline getireceğim. Size sabah kahvaltınızı suyun üzerinde yaptıracağım. Şu anda projelerimiz bitti ve çalışmalara başladık.
3 SU DEPOSU YENİLENDİ, YOLLAR BU YIL YAPILACAK
Örencik, Atalay ve 14 katlılardaki vatandaşlarımız 27 senedir su içtiği depolar bizim yoğun uğraşlarımız sonucu sıfırdan yapılıyor. Ve su depolarından daha sağlıklı ve temiz su vereceğiz Gülüç’e.
Ben bazı yollarımızın kötü olduğunu biliyorum. Örencik ve özellikle İnci Konakları’na giden yola kilit taşı ve ana arterlere asfalt yapacağız. İhalelerimizi yapıyoruz, inşallah bu yıl asfaltlarımızı dökeceğiz.
GÜLÜÇ’E 120 DAİRELİK DEV KONUT PROJESİ
Biz Gülüç’ün kanayan yarısı tabir yerinde ise Gülüç’ün ayıbını imar revizyonunu tamamlayarak bitirdik. Ve şuanda Gülüç’e 10 katlı, çift havuzlu, su kaydırağı olan, güvenliği, basket ve futbol sahaları olan bir proje yapılıyor. Müteahhitlerimiz şu anda Gülüç’e akın akın gelmeye başladılar. Gülüç’te çok güzel muntazam daireler yapılacak. Gülüç’ün nüfusu göreve geldiğimde 7 bin 200’dü, şu anda 8 bin 100. Çünkü Gülüç’ü güzelleştirmek için, sosyal alanları geliştirmek için elimizden geleni yapıyoruz” dedi.
DEMİRTAŞ, KADINLARA SÖZ HAKKI TANIDI
Başkan Demirtaş konuşmasının ardından kendisinden talebi yada şikayeti olan kadınlara mikrofon vererek söz hakkı tanıdı. Etkinliğe katılan bazı bayanlar kendi mahallelerine toplu taşıma araçlarının gelmesini isterken, bazıları da mahallesindeki arar sokaklara yeni yol açılmasını istedi. Ereğli’de yaşayan bir bayan ise “Ben şu anda Ereğli’de yaşıyorum ama buradaki çalışmaları gördükçe Gülüç’e taşınmayı düşünüyorum ve Gülüç’te yaşamak istiyorum” dedi.
Etkinlikte Başkan Demirtaş eşi ışıl Demirtaş’a çiçek vererek hem kadınlar gününü kutladı hem de verdiği destek ve özveriden dolayı teşekkür etti.
Yapılan konuşmaların ardından Başkan Demirtaş ile eşi Işıl Demirtaş müzik eşliğinde dans ettikten sonra, etkinlik oyun havası eşliğinde kadınların eğlencesi ile devam etti.